Müügitingimused

Müügitingimused

Veebipoe Lejanne.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Lejanne OÜ (registrikood 14571870), asukohaga Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Siili tn 7a-36, 13422. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Lejanne OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Lejanne OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.

1. Tooted ja ostu sooritamine

1.1. Tellimuse vormistamine.

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

1.2. Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning seejärel kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, kontakt elektronpost) ning tasub toodete eest internetipanga pangalingi vahendusel või arve ülekandega.

1.3. Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

1.4. Müük toimub ja võlaõiguslik leping jõustub siis, kui Teenuse kasutaja on tasunud tellimuse eest pangaülekandega kasutades E-poes olevat pangalinki või teinud ülekande väljastatud arve alusel.

1.5. Kuvatavad tooted on reeglina laos olemas. Kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.

1.6. Kui toode puudub laost, siis tellimust ei ole võimalik täita. Sel juhtumil võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust ja pakub välja võimaliku uue tarneaja, toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tagastab Teenuse kasutajale raha hiljemalt 14 päeva jooksul.

1.7. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Teenuse osutaja annab endast parima, et kuvada võimalikult head ja korrektset tootekirjeldust, kuid vaatamata sellele, e-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

1.8. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.

1.9. Meie lehe peal saab maksta Montonio Finance OÜ pangalinkidega (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele, Pocopay)

2. Hinnad

2.1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu. Kui E-poes kasutaja esitas ja tasus tellimuse siis kohustub Teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.

2.3. Teenuse osutajal on õigus loobuda tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on E-poes toote hind olnud ekslik.

3. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused

3.1. Eestis toimetatakse kaubad teenuse kasutajani Omniva, DPD, Itella Smartpost pakiautomaadi kaudu.

3.2. Esitades tellimuse E-R enne kella 13.00, jõuavad tooted valitud pakiautomaati järgmisel päeval (kehtib Eesti sisestele tellimustele). Riiklike pühade või suure müügikampaania ajal (näiteks Esmaspäeval) anname endast parima, et tooted jõuaksid Sinuni kiiresti, kuid palume arvestada umbes nädalase ooteajaga. Kui tellimus on esitatud peale kella 13.00, siis paneme tooted teele järgmisel päeval ja Sinuni jõuavad nad ülejärgmisel päeval.

3.3. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-2 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Kui kaup tuleb tellida väljastpoolt Eestit võib tarne kliendini olla 5-14 tööpäeva.

3.3. Omniva, DPD, Smartpost paki saatmise tasu:

Paki saatmise tasu on 4€

3.4. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

4. Soodustus

4.1. Ostukorvis oleva sooduskupongi lahtrisse õige suuduskupongi koodi lisades saate kauba kogumaksumusest vastava summa alla või siis % olenevalt kuidas sooduskupong on määratud.

4.2. Sooduskuponge võib leida meie facebookis korraldavate kampaaniate postitustelt, jagatavate flaierite vahelt, ostes tooteid kampaania ajal saadame kupongid koos tootega teile. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Tagastatavat kaupa ei tohi ostja kasutada ega käsitseda muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on tavapäraselt lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tagastamisele kuuluva kauba halvenemise korral vastutab ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks (s.h kui kaup on kahjustunud, kaubalt on eemaldatud sildid/etiketid või puudub kauba originaalpakend). Tagastamisele kuuluva kauba halvenemise korral on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb täita kauba ostmisest taganemise avaldus,  hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@lejanne.ee või helistada telefonil: +37253585868. Veebipood vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba ostjale üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Ostja kohustub Veebipoodi teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. Tarbija saab kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda võlaõigusseaduse §-is 101 lg 1 toodud õiguskaitsevahenditele, sealhulgas nõuda kauba ümbervahetamist (kohustuse täitmist), nõuda kahju hüvitamist, taganeda lepingust, nõuda hinna alandamist, nõuda viivist rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@lejanne.ee või helistada telefonil: +37253585868. Kui tarbija ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda tarbija vaidlusi menetleva institutsiooni poole.

Tarbija võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole. Platvorm võimaldab tarbijal lihtsalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline menetleja Veebipoe asukohariigis. Internetipõhisele vaidluste lahendamise platvormi link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Eestis on kohtuväline kaebusi lahendav organ TTJA (Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon. Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta. Tarbijavaidluste komisjoni veebileht, kontaktandmed ja info, kuidas on võimalik tutvuda vaidluste lahendamise üksuse menetlusreeglitega:

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
Endla 10A, 10122 Tallinn;
telefon 6201 707;
e-post avaldus@komisjon.ee;
veebileht https://komisjon.ee/et/.

Shopping Cart
Scroll to Top